سبد مقایسه (0)

مقایسه

پاسخ به پرسش های متداول

ثبت و پیگیری سفارش
 
دوست دارم ازآسا دیجیتال خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی یا سایت شما اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه شرکت همراه پرداز هزاره آسا دارای مجوز های متعددی از جمله جواز کسب از اتحادیه فناوران رایانه تهران و عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و نماد اعتماد الکترونیک می باشدکه  دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار بیشتری در حوزه تجارت الکترونیک می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت آسا دیجیتال با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا برای خرید از آسا دیجیتال، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در فروشگاه اینترنتی آسا دیجیتال می‌توانید:
- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
- در جریان فروش‌های ویژه و یا پیشنهادات ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را روی سایت آسا دیجیتال ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید .

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از آسا دیجیتال خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

  بله، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مراحل ثبت سفارش در قسمت اطلاعات ارسال سفارش می توانید نام و اطلاعات شخص تحویل گیرنده را وارد کنید.
توجه داشته باشید اگر مبلغ خرید خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده باشید و شخص تحویل گیرنده فرد دیگری باشد در هنگام تحویل کالا ارائه کارت شناسایی معتبر از سوی تحویل گیرنده الزامی می باشد.

آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:
شما می توانید در قسمت حساب کاربری خود در ویرایش پروفایل گزینه تکمیل اطلاعات شخصیت حقوقی را انتخاب نموده و پس از ارائه اطلاعات خواسته شده آن را ذخیره کنید حال پس از این در قسمت سبد خرید خود پس از ادامه دادن مراحل خرید در مرحله تعیین هویت کاربر در پایین صفحه شما باید این گزینه را انتخاب کنید که مایل به خرید با کاربری حقوقی اینجانب و صدور گواهی ارزش افزوده در فاکتور خرید هستم لذا پس از ثبت نهایی خرید شما یک صورتحساب به صورت فاکتور رسمی یا حقوقی برای شما ایمیل می شود.
همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،برای خرید سازمانی و در یافت فاکتور رسمی اقدام کنند. 
 
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع پیدا کردن از وضعیت سفارش های خود راههای مختلفی از سوی آسا دیجیتال برای شما خریداران محترم در نظر گرفته شده است.
1-ارسال پیامک از طرف فروشگاه اینترنتی آسا دیجیتال برای شما برای هر یک از تغییر وضعیت های خرید شما.
2-وارد شدن به حساب کاربری خود و رفتن به قسمت سفارشات من و کنترل وضعیت سفارش برای هر یک از خرید های خود.
3- وارد کردن کد رهگیری سفارش خود در قسمت بالای سایت در رهگیری سفارش.
توجه داشته باشید که تنها شماره‌ای  است که فروشگاه اینترنتی آسا دیجیتال از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند شماره :  
500050005454 می باشد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آسا دیجیتال با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آسا دیجیتال است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیل زیر اطلاع دهید: Info@asadigital.ir

 در ضمن توجه داشته باشید که این سامانه پیامکی جهت اطلاع رسانی در حوزه خرید و تراکنشها و صرفا اطلاع رسانی شما مشتریان محترم می باشد و لذا امکان دریافت پیام از سمت شما نمی باشد.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت آسا دیجیتال با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش در مرحله چهارم  و کلیک روی آیکون ادامه شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات 66989732 تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با آسا دیجیتال تماس بگیرم؟

 خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت توجه داشته باشید تنها شماره‌ای  که آسا دیجیتال ا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند شماره 
500050005454 می باشد.          

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان  محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
 
در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد و آیا امکان کادو کردن سفارش من وجود خواهد داشت؟

در مرحله سوم ثبت سفارش یعنی آدرس و شرایط تحویل شما گزینه آیا این سفارش هدیه است را اگر انتخاب کنید و اگر نمی خواهید که تحویل گیرنده فاکتور دریافت کند نباید گزینه ارسال فاکتور به همراه بسته را انتخاب کنید و چک باکس آن را خالی بگذارید و اگر می خواهید که هدیه شما کادو شود باید گزینه آیا مایلید کادو شود را انتخاب کنید.
 
 کالاهای عرضه شده درفروشگاه اینترنتی آسا دیجیتال:
 
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

شما مشتریان عزیز در صورت وجود هرگونه سوال میتوانید با شماره تلفن 66989732 تماس بگیرید و کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و مشاوره لازم را به شما ارائه خواهند کرد.

 کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال آسا دیجیتال تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "به زودی" را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت آسا دیجیتال، از سرویس خبرنامه استفاده کنید که در پایین صفحه اصلی قرار دارد، تا اخبار عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی شود.

آیا کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی آسا دیجیتال ،اصلی، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

کلیه کالاهای عرضه شده در آسا دیجیتال اصلی، نو و پلمپ شده هستند و آسا دیجیتال به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبیوکارکرده ارائه نمی‌‏کند. لازم به ذکر است بسیاری از کالاها توسط شرکت سازنده یا توزیع کننده منطقه‏‌ای به صورت پلمپ شده عرضه نمی‌‏شوند. از این رو جهت اطمینان هرچه بیشتر از کیفیت و کنترل لوازم و اشکالات احتمالی در تولید برخی از محصولات، آسا دیجیتال اقدام به تست و کنترل اولیه اینگونه کالاها می‏‌کند و سپس برای اطمینان خاطر، مجدداً کالا را با هولوگرام مخصوص آسا دیجیتال پلمپ می‌‏کند.در مورد کلیه محصولاتی که نمایندگی آن در ایران به عهده شرکت همراه پرداز هزاره آسا می باشد کلیه این محصولات قبل از عرضه به بازار تست گردیده و هولوگرام امنیتی با شماره سریال منحصر به فرد بر روی آن محصولات نصب گردیده و کارت گارانتی آسا نیز صادر میگردد لذا مشتریان محترم می توانند برای آگاهی از شرایط گارانتی آسا پشت کارت گارانتی را مطالعه کنند یا در وب سایت آسا دیجیتال در بخش خدمات مشتریان شرایط گارانتی آسا را مطالعه کنند و همچنین از اصالت گارانتی خود و تاریخ انقضا گارانتی خود آگاهی پیدا کنند.

 آیا تعداد خرید از یک کالا در سایت آسا دیجیتال محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه اینترنتی آسا دیجیتال وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود، از جمله ممکن است در ارائه پیشنهاد ویژه که در آن قیمتهای خاص ارائه می شوند محدودیت های تعدادی سفارش برای هر کاربر اعمال گردد.
 
  پرداخت
 
مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران فروشگاه اینترنتی آسا دیجیتال می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آسا دیجیتال، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت آسا دیجیتال برای همه کاربران وجود دارد.

 آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی همکاران ما به مشتری اعلام خواهد شد. در این حال امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز سیار امکان پذیر میباشد و مشتریان محترم می توانند از کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب خود استفاده نمایند.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

ارسال سفارشات

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال در حال حاضر بر روی سایت آسا دیجیتال رایگان می باشد، شرایط ارسال رایگان به شرح زیر می باشد:

·         برای محصولاتی که به طور متعارف داخل کارتن های مخصوص شرکت پست یا تیپاکس قابل بسته بندی بوده و شرکت پست یا تیپاکس آنها را می پذیرد هزینه حمل برای سفارش های بیشتر از 1،500،000 ریال رایگان می باشد.

  • اغلب کالاهای بزرگ ضمن هماهنگی با مشتری با تیپاکس ،باربری یا اتوبوس در حداقل زمان ممکن ارسال می شوند .

  • در موارد ارسال کالا با تیپاکس ، باربری یا اتوبوس هزینه حمل تا دفاتر تهران شرکت های حمل بر عهده شرکت بوده و هزینه ارسال از دفاتر مربوطه تا مقصد مطابق تعرفه این شرکت ها بر عهده مشتری می باشد.

  • برای شهر تهران کلیه سفارش های بیشتر از 1،000،000 ریال که ارسال توسط پیک موتوری را انتخاب کرده اند هزینه ارسال رایگان می باشد .

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم و آیا امکان هماهنگی با آسا دیجیتال هست؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال بوسیله سرویس یا پیک موتوری آسا، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را تعیین نمایید که این امکان در هنگام بر قراری تماس همکاران ما با شما امکان پذیر می باشد پس از اعلام تاییدیه خرید و ارسال از جانب شما به همکاران ما.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به آسا دیجیتال به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

اگر چه هدف آسا دیجیتال کاهش سفرهای درون شهری و توسعه و تشویق به خرید های آنلاین می باشد ولی از آنجا که این شرکت علاوه بر بازار آنلاین دارای فروشگاه و نمایشگاه دائمی به صورت آفلاین نیز می باشد شما می توانید پس از ثبت سفارش یا سفارش های خود بصورت آنلاین گزینه مراجعه حضوری را انتخاب نمایید و به نماشگاه دائمی آسا دیجیتال به آدرس: خیابان ولیعصر نرسیده به چهارراه طالقانی ،مجتمع کامپیوتر پارسیان واحد 326 مراجعه نمایند و شماره رهگیری یا سفارش خود را حتما باید به همراه داشته باشند.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/
همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

در حال بارگذاری ...