سبد مقایسه (0)

مقایسه

بازگشت کالا

شرایط بازگشت 7 روز محصول در آسا دیجیتال چیست؟

اولین هدف آسا دیجیتال رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای دیجیتال تا 7روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با خط ویژه: 66989732 خدمات مشتریان آسا دیجیتال تماس بگیرید. همکاران ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظرشما را کامل توضیح خواهند داد،حال اگر کالای شما شامل این شرایط می باشد اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمی شود.
     مشتریان عزیز شهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق پست یا تیپاکس بسته به هماهنگی های صورت گرفته با همکاران به آدرس شرکت برگشت خواهند داد. فقط برای شهر تهران، امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز، توسط پیک موتوری وجود دارد. به این منظور، از طرف تیم خدمات مشتریان باشما برای هماهنگی زمان تحویل کالا تماس خواهند گرفت.


شرایط بازگشت کالای دیجیتال و الکترونیک چیست؟

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش ، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به شرکت صورت گیرد. چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از جمله: شکستگی، خراشیدگی، روشن نشدن (و هر مشکلی که بدون روشن کردن دستگاه قابل تشخیص بوده) باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، می بایست ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان آسا دیجیتال اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به واحد فنی شرکت  تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از سه حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد:

 1- درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.

2- درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید آسا دیجیتال نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده مشتری می باشد. 

3-درصورتی که اختلال، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری باشد کالای شما توسط آسا دیجیتال به گارانتی مربوطه یا واحد خدمات پس از فروش آسا (گارانتی آُسا) تحویل داده می شود و پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، به شما عودت داده می شود.

خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان 7 روز، آسا دیجیتال هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده با گارانتی دیگر شرکت ها ندارد و لذا مشتریان عزیز پس از این مدت می بایست با شرکت گارانتی کننده اصلی کالا تماس بگیرند، ولی در مورد محصولات با گارانتی آسا پس از  7 روز کلیه خریداران می توانند با بخش خدمات پس از فروش یا گارانتی آسا با شماره تلفن های 66989709 تماس بگیرند. در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.

در حال بارگذاری ...